wtorek, 30 kwietnia 2013

Praktyki - Dzień 7 :)

Dzień doberek a raczej dobry wieczór :D . <3 



Wczoraj w nocy tata wrócił z Angli, gdzie był na weekend na meczu ^^ . Więc mógł mnie zawieść do kliniki ale odebrała mnie Mama od Maury ^^ . Rano czekamy z Tatą i czekamy, i pielęgniarka nie przyjeżdża i nei przyjeżdża nagle godzina 9:20 , przyjeżdża weterynarz. Jak się zapytałam co się stało z Laurą że jej nie ma to powiedział że ma wolne xD a on za bardzo się z niczym nie śpieszy :D . Czyli cały dzień byłam tylko z nim w klinice. Czyli super dla mnie bo więcej sobie z 'szefem' pogadałam :D o życiu buahah :) Nieno, koleś naprawde spoko miły i fajnie da się z nim pogadać. Dobrze że na takiego trafiłam , bo jakbym miała mieć jakiegoś szefa wrednego to ja dziękuje za takie praktyki :D Ale miałam szczęście ^^ . Więc dzisiaj było duużooo sprzątania, robiłam mu kawke, odkurzałam, myłam podłogi itp itd :D . Potem powiedział że musi jechać do Banku i po Lunch do sklepu i czy miała bym coś przeciwko aby odbierać telefon i zapisywać numer osoby która dzwoniła i imię aby potem mógł oddzwaniać do nich :D . Ale się zszokowałam :D . Coś nowego :D Ale fajnie było odbierać telefon i mówic '' Helo, Toby's Vet Clinic, How Can I Help You '' hahaha :D ^^ . Dzień miną jakoś szybko a miedzy czasie jak go na ''chwile'' nie było czyli półtorej godziny xd nagrywałam filmiki krótkie telefonem i złożyłam i dodałam na Youtuba :) . Jakoś jest jaka jest no ale to telefon xd i przynajmniej coś nagrałam :D Lekarz dał mi tabletki dla kotka mojego Lady , bo siusia wszedzie chyba ma chory pęcheż to rzeba było dać jej antybiotyki. Muszę jutro zacząć , przez 5 dni dwa razy dziennie jej tabletki dawać , ojj będzie ciężko :D . A z Mamąj jesteśmy w trakcie namawiania Tate na pieska :D . oby się udało ! . Dzisiaj sprzątałam w pokoju i wyrzucałam rożne rzeczy i będę dawać pare na sprzedaż :) . Dzisiaj dostałam ten Aparat bo Tata był go z poczty odebrać !!! JEST ZAJEBISTY!! W końcu będę siebie widzieć jak będę nagrywać i wgl lepsze 100 razy wszystko :D Canon 650 D :D <3  Link do filmiku - http://www.youtube.com/watch?v=y8j7iJnjPEM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz