czwartek, 25 kwietnia 2013

Praktyki Dzien 4 - 25.04.2013

Siemaaaa koteczki,
 Dzisiaj miałam być do 16 ale jestem chora i pielęgniarka powiedziała że lepiej jak sobie do domciu do łóżka pójdę. To tata przyjechał przed 13 po mnie . ehh :( jak na złość akurat teraz muszę być chora !!!!! ale jestem zła na siebie :(( . mam tylko zdjęcie Jess 'Dżes' pieska który miał być dzisiaj kastrowany inny piesek miał pełno guzków które usuwać musiał weterynarz i wysłać do laboratorium aby sprawdzić co to. Byłam przy tym ale nie mam żadnych zdjęć tego pieska , bo przed operacją była bardzo agresywny xD ^^ . No to jutro czeka mnie dzień w łóżku jak cały weekend :( . A Marcin niestety nie przyjeżdża w weekend do mnie to będę samotnie filmy oglądać w łóżku . ehhh ;(( głupio ale trudno co mam zrobić :D . Dzisiaj byłam po 13 w domu bo tata musiał wyjść do sklepu to w aucie u snęłam a potem od 13:40 coś do 20 spałam ;D . i dalej jestem śpiąca i mi zimno :(( . nienawidzę być chora!!!! ;(( .  na dolę zdjęcie Stych z Jessi :D ( ten u góry też nazywa się Jess XD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz