poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Praktyki Dzien 6

                           Eloooooooooooooooo .. <3 <3 

Kolejny dzień za mną :D , jednak nie dostaliśmy domu ;( . ale szukamy dalej ! :D 
Dzisiaj było znowu super na praktykach <3 Poznałam dwa nowe zwierzaki ;D . Kotka który nazywał się Dave 'Dejw' i Psiaka który nazywał się Kacper ^^
Oboje byli na kastracji :) . 

Pieskowi mi pozwoliła dać dwie szczepionki !! Znowu!! :D <3 ale fajowo :D Najdziwniejsze było jak Dave był uśpiony, bo miał oczka otwarte ;D . 
Bardzo dziwnie to wyglądało, bo na początku jak jeszcze nie spał miał takie oczka mało czarne :D takie kreski xD , a jak był uśpiony i miał te oczka otwarte miał całe czarne jak kot w butach z Shreka :D Słodziak :D 
Był bardzo przyjazny ciągle chciał się obcierać i mruczał :D tylko bał się Tripoda :D . (kotka z kliniki) Ten Czarny to Dave , pacjent a ten czarno biały to Tripod <3 

 A piesek był bardzio uroczy ;D byłam przy nim jak usypiał do operacji, do usiadł obok mnie i nagle położył mi głowę na kolanach i usypiał jak go głaskałam ^^ . Słooooodziaaaczek :D <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz