niedziela, 28 kwietnia 2013

OOTD + Niedziela 28.04.2013

                                    Siema Misiaczkiii !! <3 

Jest Niedziela, Jutro w  końcu idę do kliniki ! <3 do kochaniutkich psiaczków i kociaczków haha :D 
Więc miałam wam już dawno dać ten OOTD, jest on z 20.04.2013 :) Ale jakoś zapomniałam :D . <3 <3 <3
Zdjęcia nie są aż takie dobre ale coś przynajmniej mogę wam podać a jutro pewnie kolejny post o Praktykach i nowe zdjęcia ^^ .
 Aż nie mogę się doczekać <3 A i dodałam dzisiaj nowy filmik jak byłam z Mamą i Maxiem w Małpim Gaju tydzień temu ( 21.04.2013 )  http://www.youtube.com/watch?v=Kv1sQPC9RYU  

Jakość niestety jest dość zła moim zdaniem ;(( . Ale mam do dupci program to przerabiania filmików -.- muszę jakiś inny sobie poszukać . Anyway jak już mówiłam mój szybki OOTD :) 

1 komentarz: